Sunday 20 May 2012

WILL SMITH TAMPAR WARTAWAN!

Wow. Boleh tahan wartawan ini, berani betul nak kiss kat Will Smith tambahan lelaki pula ni. Hahaha, siap lah kena penampar oleh Hero Men In Black ini, Agaknya Will smith perlukan satu pemadam memory dah ni. Kejadian ini berlaku di moscow, jumaat apabila seorang wartawan "Lelaki" cuba untuk mencium artis ketika sesi karpet merah untuk tayangan perdana filem terbaru, "Men In Black III" di Moscow. Inilah gara-gara sikap wartawan tv yang ingin kesempatan mencium pipi pelakon popular ini. Padan muka kau!



Lelaki itu, dilaporkan dari Ukraine, pada masa itu dia berjalan di atas permaidani merah dan cuba memeluknya terlebih dahulu, kemudian mencium dia di kedua-dua pipi sebelum mencuba untuk bibir. Ini lah epiknya bermula, Smith membalas dengan memberikan 1 tamparan lelaki ke mukanya, Smith dengan marahnya berkata : "Come on man, what the hell is your problem buddy?" 

Dua wanita datang apabila mendengar bunyi tamparan itu, Smith menjelaskan : "Maaf, dia mencium mulut saya!" Bintang MIB itu segera bertenang, Smith tersenyum dan berkata kepada jurukamera, "orang itu bertuah kerana tidak dapat penyedut penumbuk saya" .