Wednesday 30 May 2012

Dara Berusia 70 Tahun Berkata Akhirnya Dia Bersedia Untuk Bercinta.

Dara Berusia 70 Tahun Pam Shaw Berkata Dia Sudah Bersedia Untuk Bercinta.

Tahun 2005 Movie Bertajuk "40-Year-Old Virgin," dikasarkan telah hampir mencecah sehingga $ 200 juta di seluruh dunia yang berdasarkan premis seorang lelaki yang hidup tanpa seks dalam sepanjang hidupnya. Tapi kali ini pula kita akan saksikan hidup sebenar seorang wanita telah berjaya untuk tinggal sebagai seorang dara sehingga ke hari jadi 70 tahun.


Alamak, Tua kerepotnya perempuan ini baru sekarang hendak bercinta?? Hehe Tak pe, Cinta tak kenal usia kan ? Pam Shaw berkata, "Sekarang akan menjadi perubahan baru, sekarang adalah masa untuk saya bersedia untuk terjun kepada pemuda yang betul," katanya, Pam Shaw juga memberitahu, "Standard saya masih sangat tinggi, Saya berharap untuk memenangi seorang jutawan yang tinggi, gelap dan kacak".

Shaw juga berkata, dia tidak percaya dalam seks sebelum berkahwin dan dia telah terlalu sibuk dengan kerjayanya sebagai tarian kabaret. "Saya rasa saya bersedia untuk pergi kepada perkahwinan dan mungkin pergi ke katil dengan lelaki," katanya. "Anda tidak pernah terlalu tua untuk apa-apa."

Shaw berkata dia tinggal bersama ibunya sehingga dia meninggal duniapada usia 97 pada tahun 1995. Secara Ironiknya, Shaw berkata lelaki selalu membuat anggapan yang salah tentang kehidupan seks dia atas kerana daripada kerjayanya dalam industri hiburan.

"Saya tidak pernah benar-benar menjadi intim dengan seorang lelaki,hanya sedikit daripada mencium. Saya mempunyai nama panggung yang seksi dan berpakaian seksi tetapi semua itu hanya untuk kerjaya saya," katanya.
(Dulu)Pam Ketika Masih Muda Pada Zaman 1960~Comel

(Kini)Pam Shaw berpakaian sebagai penyanyi Tina Turner.
Siapa-siapa rasa berminat atau berkebolehan boleh lah minta contact no awek ni.Akakak