Friday 8 June 2012

Selena Gomez membuat "Permintaan" kepada Justin Bieber menjadi lebih "Lelaki Sejati" dan Tumbuhkan Janggut

Sorry for the late post! minggu ini sangat sibuk, tapi apa yang telah saya baca kat Gossipcop memang best! kerana Teman Wanita Justin Bieber iaitu Selena Gomez membuat permintaan terhadapnya untuk menjadi lebih "Lelaki Sejati" dengan menumbuhkan janggutnya. Hahaha. saya tak dapat bayangkan Biebier berjanggut. 

Menurut info dari "tabloid", Gomez tidak suka bahawa penyanyi "Bayi" ini "masih kelihatan seperti seorang kanak-kanak," dan walaupun "bahawa jika dia tidak mencukur kakinya, dia mempunyai bulu yang lebih banyak daripada Justin.

Mengikut petikan daripada sumber "Mag" "Justin Berkata dia bimbang Selena akan memutuskan hubungan dengan beliau kerana dia masih seorang lelaki yang "Funky"style. Dia mengatakan untuk membuat perubahan untuk menjadi seorang lelaki yang lebih bertenaga. Dia juga malah mengambil tambahan testosteron untuk mencetuskan hormon pertumbuhan rambut. "

"Bieber juga berkata dia akan berusaha bekerja keras untuk menjadi lelaki impian Selena." saya tak nak comment banyak mengenai bieber tapi apa yang boleh saya boleh buat ialah teruskan updated status mereka ini. Story mereka ni memang best terutamanya part-part ini. !